Το μοτέρ βρίσκεται στο πίσω μέρος του μηχανήματος και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην επηρεάζεται από την υψηλή θερμοκρασία των καυστήρων.
Η καρδιά του μηχανήματος-γύρου είναι όμως οι καυστήρες.
Ο πυρήνας των καυστήρων είναι το κεραμικό τούβλο που διαθέτει 3,600 κυρτά περάσματα έτσι ώστε το μείγμα του αερίου να καίγεται ομοιογενώς και με πολύ χαμηλή εκπομπή ρύπων.
Η κεραμική επιφάνεια φθάνει σε θερμοκρασίες μέχρι 1150oC, εκπέμποντας υπέρυθρη ακτινοβολία.
Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό των καυστήρων είναι η αντοχή τους.
Τα κεραμικά είναι υψηλής ποιότητας και επομένως δεν παρατηρείται καμία φθορά ή διάβρωση λόγω ξαφνικών διακυμάνσεων ψυχρού και θερμού αέρα, όπως συχνά συμβαίνει σε μηχανές γύρου doner.